10 Augusti

En vecka kvar av sommarlovet nu. Känns väldigt tungt.
Har spenderat dagen uppe hos mammsen. Riktigt härligt. Har varit hyffsat varmt och sol så vi har suttit ute och myst på. Jag har säkert druckit fem koppar kaffe. Har varit väldigt sugen på det. Har även duschat Denzel men behöver gå igenom honom en rejäl gång till. han behöver en "helrenovering". Trimmas och borstas igenom och snoddas. men, får ta det senare. Nu ska jag slappa en liten stund innan jag ska i duschen och göra mig klar inför ikväll då det blir grillning hos marie med folk. Cosy, cosy. :)
 
Bilder sedan dagen:
 
haha, måste lägga upp en bild på ponnyn jag ritade. Ska föreställa en gammal svankryggig ridskoleponny.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!