Dagen

Hejhopp!
 
Dagen spenderades i Storforsen med mammsen och lillebror. Har varit superhett idag och vi har bara badat och solat hela dagen. Tror till och med att jag lyckats bränna mig på ryggen..Ajaj. Så blir det då man färdas omkring i vatten och sol. men, jag är så himla glad av att jag tog till vara på dagen och var ute. Detta kan ha varit sista dagen med sådan här värme. så, tog till vara på den. :)
 
Kom hem vid halv fyra tiden på eftermiddagen och gick ut på baksidan med Denzel och borstade igenom honom och snoddade upp allt nödvändigt hår. Så, nu är han fräsch och fin.
Har sedan dess mest varit inne och knogat på. Nu är klockan halv tio och solen har gått ner. Ska ta på mig lite varmare kläder och sedan bege mig ut på en skön kvällspromenad. Skönt, skönt.
 
Ha det bäst alla och sov så gott!!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!