Dagen --- so far

Hellow! Sitter i soffan och äter en salami macka. MUMS! Har fått världens sug efter salami. Just pepparsalami. Sitter och äter den som den är. Har ätit ett helt paket på 1 dag...Sjukt!
 
Nåja. vaknade vi nio tiden idag och har sedan varit uppe hos mamma en sväng innan jag gick hemmåt igen. Ska på jobb strax då Krille hämtar mig. Ska klippa gräset på firman. Nice, nice. Gillar att vara utomhus så det blir bra. :) Ska bara klä mig varmt för här i norr är det ruggigt kallt och blåser.. Hösten närmar sig med stora steg och det lämnar spår på träden som blivit gula och tappat blad på måpnga håll och kanter.. Tragiskt. Denna sommar kan man verkligen inte kalla sommar. Varmaste dagen var 28 grader och det var kanske MAX 3 sådana dagar i år. Tvivlar på att det blir varmare då man ser termometern på 14-15 grader om dagarna. Nåväl. Min spargris fylls på mer och mer och förhoppningsvis får man sig en skön utlandsresa i vinter. Det skulle sitta rätt. :)
 
Skriver mer senare!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!