Funderar, funderar.

I helgen är det utställning som står på schemat. Vet dock inte om jag ids. Det är en stor utställning i umeå för vinthundar och 17 afghaner är anmälda. Denzel är anmäld och betald dit men han är lite ur form.
 
Ingen kan vara i toppform hela tiden och Denzel har visat detta på träningar och i allmänhet. Har tappat mycket vikt men äntligen börjat äta igen. Han är mager och inte lika "showig" Detta kommer naturligtvis ge sig med tiden. I nuläget känner jag inte för att ta med honom till en stor utställning och visa den sidan av honom som inte är han lik. Han behöver gå upp i vikt och få tillbaks suget. Ja, jag vet inte. Har morondagen på mig för att tänka på saken.
 
Känns som att jag skulle vela ge honom ledigt från utställningsringen ett tag samtidigt som jag vet att tävlingssäsongen snart är slut och det skulle naturligtvis vara kul att få åka iväg om allt satt där det skulle. Dock är det inte sista gången så att jag måste fara. men kan vara sista gången jag kan ställa honom i unghundsklassen (mindre konkurrens). Sedan går han in i vuxenklassen med mycket hundar. Nåja. ska sluta tvivla. kommer ju fler gånger. Right? :)
 
 
 
 
 
Vill skicka in ett särskilt tack till leena och Jonny Pettersson som fött upp denna underbara hund. Han blir bara bättre och bättre och jag är så nöjd med honom. TACK!! ♥
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!