Lite att göra?

Sitter här i min ensamhet i väntan på bättre tider..? Har varit så uttråkad idag
 
Är ändå på bra humör bara för att solen var fram i morse och det var varmt. Så har sprugit omkring i shorts och linne med Denzel. Hunnit hälsa på Marie en snabbis och sedan återvänt hem hit. Nåväl. Hoppas att de hemska molnen som drog in försvinner lika fort. Vill ha sol och värme! Sådan är jag. Har jag sol och värme så är jag nog världens lyckligaste. True story!
 
Egentligen finns det hur mycket saker man skulle kunna göra då man har hus. Jag skulle kunna klippa gräset, tvätta, städa, plantera vårt nya körsbärsträd osv,osv. Skulle även kunna bada Denzel. MEN, det är tråkigt. Vill hitta på något. Sja, detta blev ett grymt ovärt inlägg men då har jag fördrivit tiden med något i alla fall. :)
 
 
Ha det bra!! :)
 
Moahaha...:)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!