Liten update

Godemorgon.
 
Jag känner mig alldeles slapp i skallen. Orkar inte tänka riktigt klart idag. Super trött men måste stiga upp då klockan ringer för att börja ställa om tiderna till skolan. Suck. Två veckor kvar av lov sedan börjar slitet. Eller är borta på tre veckors praktik innan så behöver inta vara PÅ skolan förens om fem veckor. Skönt.
 
Igår var jag hos mamma från att jag vaknade till strax innan 13 tiden och sedan for jag på jobb. Jobbade till 17 och sedan snabbt hem, duscha och fixa innan vi for på middag hos Pelle och Gun-Marie. Bjöds på palt. Inte dåligt alls.
Sedan hem efter paltkoman och ladda om för en springrunda. Jag och Rikard sprang konstigt nog bättre än någonsin trotts denna tunga mat och två vinglas..Konstigt. :) Känner idag vilken sträckning jag lyckats få i innerlåret trots stretching. Nåväl. Inte lätt.
 
Idag far jag till Piteå med Marie. Ska fixa lite ärenden. Gå på stora Nolia mässan, banken, posten, till Irma och ta henne till tandis och sedan ut till Sjulnäs för att hämta hem ett bord som jag köpt på en auktion. :) Full rulle idag med andra ord. Kommer nog hem sent.
 
Ha det bra alla!!
 
 
Mamma och jag i torsdags på luleåkalaset. Kul mamma att du har fått vara i Turkiet och inte jag...Ser ut som ett spöke. haha :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!