Mot Luleå

Älskar att ha jobb då man själv väljer sina tider och dagar. visst skulle det vara kul med ett fast jobb men med sådana här förmåner kan man göra mycket mer. Idag blir det Luleå med mamma, Magnus, Emil och Emils kompis. Jag ska fixa lite ärenden på banken och sedan ska vi gå in på luleå kalaset. Åka karuseller. Haha. Ja, jag älskar karuseller. Tur det inte finns någon åldersgräns på dem. :) Nu har jag ju tillochmed en anledning att få åka. Säger bara att "Emil måste ha någon att åka med" .. :)
 
Husromhaver. Kommer hem senare idag. Ha en bra dag så hörs vi senare. Ska fota en massa också hade jag tänkt.
 
Picture taken in early may.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!