Helgen

Godmorgon /dag!
 
Grymt skönt med en sovmorgon! Glömde dock helt bort att jag och felicia egentligen skulle vara på havsbadet typ NU.. Aja, så kan det gå. Klubben kanske klarar sig utan våra bra ideér om dess framtid.
 
Fredag:

Var hos tandläkaren på morgonen så åkte till Älvsbyn med buss vid tio tiden och åkte sedan tillbaks med mammsen. Gick sedan på stan en stund innan jag for hem och mest vände i dörren för att fara med Camilla till djurmagazinet för att testa ett täcke till lilla Wilmut. Så och efter det blev det partaj hos Stina och jag är så lycklig över att hon faktiskt var med så Stina då du läser detta. det måste bli fler gånger!! :) Jag hade jätte trevligt nog för att alkoholintaget blev aningen för mycket på kort tid. Blev ingen lång kväll om jag säger så...
 
Lördag:
 
Nåja, på lördag vid 18 tiden gick jag tillbaks och satt där och svamlade på. gjorde bokstavligt talat ingenting. och jag hade myror i brallorna. kunde inte sitta still. Senare på kvällen så blev det lite dricka igen men i en betydligt lugnare version. Grymt skönt.
 
Söndag:
 

Har legat och dragit mig i sängen tills nu. 13.23! Gode slappt. Ska ner till tvättstugan sedan på ett tag och vem vet vad dagen har att bjuda på. Skulle gärna kunna ha en filmmarathon kväll. Skulle sitta fint.
 
En bild på kissemissen Tiger med simbas fina stjärt i bakgrunden. Sommaren - 11
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!