Nu blir det ändring

God kväll!
 
Har haft utvecklingssamtal idag och fick en bra spark i baken! Nu ska jag tamesjutton ta tag i mina rester. ska vara klar med allt innan jul och helst innan stockholmsresan. Tänk vad skönt att börja vårterminen utan några rester som tynger en. Då blir det nystart och ska bara blicka framåt och göra bort alla läxor direkt jag får dem!
 
Annars då. sja, har varit på körlektion ikväll och allt gick superbra. jag frågade om jag skulle få godkänt om det hade varit uppkörningen och han sa att jag skulle klara det galant. Så kändes verkligen jättebra. Nu ser jag fram emot Torsdag och förarprovet och ska hålla alla mina tummar och tår så att jag klarar det och får påbörja helgen med ett körkort. Skulle vara världens lättnad och frihetskänsla.. Dream on! :) Hoppas ni också håller tummarna för mig på torsdag!
 
Har även hunnit vara hos Frida på en kopp kaffe och surr med Stina och hakkas. Mysigt.
Sedan har jag spenderat resten av kvällen med att få ordning på alla skolpapper från olika ämnen. Köpte pärmar och pappersfickor så att jag har ett ämne i varje mapp idag. Är jätteskönt med ordning och reda så nu vet jag vart jag har allt.
 
Nä, nu ska jag se ett avsnitt av Game Of Thrones säsong 2 innan det är läggdags.
Sov gott!!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!