Stockholm

Halloj!
 
Stockholms resan vart lyckad och har spenderat den med underbara vänner. Men har dock insett att jag har flygskräck. Hade ju bara flygt en gång innan helgen och då vi skulle resa iväg från Kallax (Luleå) snöade det ju som tusan. Alltså en flygning med mycket turbulens. + att de stängde av motorerna halvt för att inte landa för tidigt på Arlanda då de höll på att ploga banerna.. Kändes som om planet for baklänes. Ursch! Jag satt ju näst längst bak i planet så uppflyget känndes som att man åkte rakt upp. Blir ju väldigt mycket mer än om man sitter långt fram. Hursomhaver så satt jag och höll i mina händer och då jag skulle ta upp en tidning var de allderles blöta av handsvett...haha inte så fräsch. Nä, ska då inte åka flyg i onödan hädanefter.. Det är ju visserligen snabbt och smidigt men dock grymt obehagligt.
 
Vi bodde på ett helt suveränt hotell. Rica hotel Talk. som låg sisådär 50 meter från mässan. och 3 minuter till pendeltåget.  Nära överallt. och väl på pendeln tog det bara 10 minuter in till centrala stockholm! Väldigt värt.
Har inte shoppat så mycket till mig själv. Ett par skor. M.A.C smink och underkläder medans prinsen Denzel har fått massor!  13 torkhandukar, halsband, koppel, massa godis, trimredskap, snoddar, 7 st paljett luvor,. m.m Man måste ju passa på då man är på en stor mässa.
 
Nåja, annars. Jo åt gudomlig sushi på Ping pong mitt i centrala stockholm. Hur underbart som helst! Ett äkta lyx ställe. Dit kommer jag garanterat sätta min fot igen! hatar dock resan dit.. men,men. :)
 
Har bilder på lånetelefonen men har ingen kabel att föra över dem ännu. Får bli senare.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!