Blåsigt värre..

Slutade tidigare idag så nu är jag hemma och har hunnit dammsuga och skura. Ska strax anfall diskberget i köket också.. Bra att du håller efter Emelie! Nä, måste verkligen skärpa mig nu. Men, jag hade faktiskt inte tid igår. Men alla andra dagar. Har bara varit lat. Men nu ska ni se att det blir ändring på det. Var ju faktiskt och motionerade igår och har ätit lite och nyttigt båda de här dagarna. Bortsett från semlan vi fick på skollunchen då. :) Men, annars går det bra. Har hittat min favorit, KAFFE. Det visste ni ju säkert redan men 1 stor svart kaffe kopp dämpar hungern markant! Så, det får bli min nya diet. För nuläget är det bara 1 hårdbrödmacka och en jättekaffekopp som gäller. Mest för att jag har dåligt med pengar! Men, det fungerar. Har inte varit hungrig.

Påväg hem från skolan så höll jag och Denzel bokstavligt talat på att blåsa bort. jäklar vad det blåser ute! Kanske inte är lika hemskt vid inlandet men här vid kusten. Fy. Det gick sakta men säkert på väg hem i alla fall! :)

Dagen till ära så har jag inga planer. Ska trimma Denzel lite och får se om det blir ett bad. Han har verkligen börjat bli svår i pälsen. Den är ju superullig och mjuk men därefter tovar den lika mycket. Badade ju honom i Torsdag/fredags? Måste bada honom igen nu och sedan en till gång på fredag innan utställningen på lördag.. Men, gillar det ju. Erkänner dock att det kan bli tungt ibland då det tar sådan tid med min handfön. Skulle verkligen behöva en stor kraftig fön på stativ. Skulle underlätta mycket! Men, prislappen på dem är inte roliga. En mindre, sämre kostar runt 4 000:- Men då har man ju en mamma man kan flirta med. Kanske ska önska mig en sådan i 18 års present? Skulle ju vara något. Behöver en bil också.. Hon får nog ta ett lån! ;)

Nä, skämt åsido. Ska sysslosätta mig i köket nu ett tag framöver. Skriver senare!



Tröjan jag fick av mammsen på MONKI. Med ett tryck på en Affie! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!