Burr.

Sitter på skolan och läser en uppsats av William Shakespeare. Ska skriva en rapport senare. Inte det roligaste dock.

Var ju superfint väder igår så i morse då jag vaknade och solen sken in genom fönstret tänkte jag bara - YES! En till skön vårdag.
Men oj så fel jag hade. Då jag kom utanför dörren för att gå till skolan så var det ju svinkallt !! Mötte Stina efter vägen och då var det tydligen -21 grader. Jag var inte alls påklädd för det! Hade ju bara en jacka.. Nåväl, vi bor ju i Norrland så vad förväntar man sig? ..

Ska ha engelska sen nu efter svenskan och sedan blir det lunch. Hoppas på något gott. Är superhungrig. EFter det så blir det att träna vårdhund hela eftermiddagen. Great. Ska då ringa ett samtal till en kommun farbror i Älvsbyn för att höra lite.. Skriver mer senare om hur det gått. Förhoppningsvis mycket fina bilder!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!