Då var den här!

Sitter i sängen och dricker en hunger control och ser på nyheterna. Hm, tantvarning?



Har ju vart på skola som vanligt idag och sedan drog jag och Frida till stan. Fick sluta efter att vi skrivit ringsekr. provet. Har varit ca. 2 minusgrader ute och solen har skinit. Har varit riktigt vårväder och vägarna är bara på många ställen. Mycket slask också. Blir härligt då våren är här på riktigt. Med all lera och slask. Längtar till att få se hur Denzels päls ser ut då...inte!

Slutade i alla fall vid ett-två tiden och gick på stan till halv fem!! Blev en rejäl runda. Hittade en massa fint men med en studerandes stålars så blev det bara två saker som fick komma hem! Det blev ett par skor och ett supersnyggt linne.
Skorna är av ballerinatyp med en liten rosett fram. Kommer bli super sött till utställningarna. Fungerar redan nu då alla är inomhus! Linnet hittade jag inne på BikBok för bara 149:- ! Super snyggt. Ganska mörkgult typ senapsfärg. (bli inte oroliga, det var faktiskt superfint) Med broderi i ryggen så att den var bar. Hur rätt som helst i sommar!

Sedan blev det inget mer. Då jag kom hem kände jag mig sämre igen och helt rätt så hade jag fått feber.. Så nu ligger jag och vilar. Har tagit en panodil också så den borde ju gå ner som småningom.

Ha det nu bra så ska jag vila mig lite!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!