Godmorgon alla!

Har just fått i mig frukosten efter att ha gjort min dagliga morgonrutin och kollat facebook! Det är ju tragiskt på riktigt att man kan bli beroende av en internetsida. Nyfikenhet av att se vad andra gör. Eller, beroende var kanske att ta i. Men, ändå ett behov av att kolla.

Vaknade ganska tidigt idag. skönt var då det. Steg upp runt halv nio tror jag gick upp och kramades med mina underbara hund Denzel en stund innan han fick mat och vi gick ut på en morgon prommis. Sedan så gav jag Rikard frukost på sängen och nu sitter jag och har ätit själv. Idag är det rätt mulet ute men varmt är det! Ska fixa och dona lite här hemma innan jag senare i eftermiddag ska upp till mammsen för tjejmys! :)

Skriver lite senare! :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!