Håller på att bli förkyld.

Sitter och har pluggat som en geud! Om jag inte klarar omprovet i morgon så tror jag att jag skiter i att bli ringsekreterare.. Nä, det var min lathet som trädde fram. Jag SKA klara det. Så är det bara!

Har dessutom sår runt hela näsan för att jag snorar så mycket. Hela dagen har jag gått omkring med snytpapper och rivit mig om näsan. Suck. Inte alls roligt. Vet inte hur jag kan ha blivit förkyld. Har ju inte umgåtts med någon som varit det. Men, nu är jag det. Har känt mig lite hängig idag också. Vill verkligen inte bli sjuk nu. Får ju lov på fredag och har lov en hel vecka! Vill ju vara pigg och allert för att eventuellt jobba. Har inte tid med att ligga hemma och vara sjuk.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!