Hej bloggen! Var ett tag sedan!

Oj, oj, oj.. Känns nästan som en nystart för mig! Har varit utan internet och bloggandet ett bra tag nu. några veckor åtminstonde.
Känns superbra att vara tillbaks på min kära blogghörna i soffan och skriva och dela med mig av min vardag!

Ja, vart ska jag börja.. Jag har haft praktik i två veckor hos Malin och Carina på kennel Madness.
De hade sisådär 15 hundar. fem valpar, vuxna pudlar, unga pudlar. Två vuxna afghaner och en valp. Har varit riktigt bra och har lärt mig mycket om utställning, uppfödning och trimning.

Har ju även varit på utställning med Denzel där det gick väldigt bra! :)
Skriver resultaten i ett annat inlägg bara. Med lite bilder.



Har ju även hunnit gå skola i en vecka nu efter praktiken och den har varit ganska tung. Långa dagar och mycket plugg. Hade ett 5 minutersanförande om Lure Coursing för klassen som en del i träningen till en bra allmänlydnadsinstruktör. Ska även lämna in en rapport om kurstillfälle 1 och 2. Hur jag skulle hålla i kursen, vad vi skulle göra osv. Mycket nu. Dock rör det ju bara det ämnena jag tycker är roligt men det sätter mer press på mig. Jag vill ju göra så bra ifrån mig som möjligt.

Nåväl. Lite kortfattat om de veckor jag varit ifrån datorn..



I helgen är jag i Vidsel och har en lugn skön helg med Rikard. Så skönt att äntligen få träffa honom. Har ju inte gjort det de senaste två veckorna. Vet att det inte är så länge men har ändå saknat honom. :)




Min urgulliga lillebror! Emil som börjar skolan till hösten. Börjar bli en stor pojke! Denna bild är tagen i höstas då vi var ute på mammas gård med hundarna. :) ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!