Hemma i lägenheten!

Dagen har varit super! Finns inget som varit dåligt, verkligen ingenting att klanka ner på. :)

Hittade ett par glasögon som jag tror jag kommer trivas med. Det är ju alltid så svårt det där. Man ska ju vela ha dem på sig och visa upp dem.. Men det ska nog inte bli några problem. Som jag anade så hade min syn blivit sämre. Förutom brytningsfel på båda ögonen så hade jag nu även översynthet. Alltså att jag ser dåligt på nära håll. (tror det var så) Så det är därför jag får probem då jag sitter och läser eller skriver. Men, om 1-2 veckor så har jag mina nya glajjer som Denzel INTE ska få tillgång att tugga sönder.. :)

Med mej hem fick jag en helt underbar tröjja från Monki, med ett tryck på en Afghanhund. En deo, sockar, en ögonbrynspenna sedan hämtade jag ut mitt paket som jag beställt från H&M med en kostym samt en beige pennkjol. Kommer bli helt rätt till Denzel i ringarna! Han kommer framträda så fint. Sedan naturligtvis glasögonen och synundersökningen!! En helt lyckad dag. Sedan så måste ju jag och mammsen "tyvärr" (not) fara tillbaks för att hämta ut dem. Så då måste vi ta en till shoppingrunda. hehe, inte helt fel!


Jag har precis kommit från tvättsutgan efter att ha kört igång en tvätt. Sitter och pluggar till provet som vi har i morgon. Alla instuderingsfrågor är gjorda så nu är det bara läsa på dem sisådär 20 varv så att dom sitter. Kvällen räddad i alla fall. Har hunnit vila lite också, JUSSTE! Jag har varit ute och sprungit också. Blev en runda på 4261 meter. hehe är gode nöjd efter att ha legat inne och blivit fet hela vintern. Det där gymkortet fick jag inte heller. Men nästa termin så är jag 18 och kan fixa det själv! Så passa er till studentsommarn! Då är jag fit for fight! Kan man ju hoppas i alla fall! :) Nämen, är rätt nöjd att orkat spring 4 kilometer efter 4 månaders vila. klarar jag det nu så vad klarar jag inte sen då jag fått tillbaks kondisen?

Nä, nu måste jag fortsätta plugga. Skriver kanske mer sen ikväll!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!