Hemma i ljuva vidsel.

For tidigare från skolan idag för att kunna åka hem med Adam till Vidsel (Rikards bror). For kanske vid 10.30 tiden någongång. Så skyndade mig bara att packa ner lite grejjer och sedan for vi. Nu är jag hemma i Vidsel och Ooo så skönt det är! Vill bara vila och ta det lungt nu. Veckan har varit så hektisk så jag vet inte vad. Tisdag var det körskolan, även onsdag, torsdag badade jag denzel och hade en tvättid i tvättstugan. Idag så är jag äntligen ledig utan några planer! Så skönt.

I morgon ska jag upp till mamma för lite lördagsmys i soffan med malodifestivalen. Tror jag det var. :) Blir roligt.

Helgen kommer nog bara bli lugn och skön, förhoppningsvis. Behöver verkligen få ta igen mig lite..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!