Hemma och vilar mig.

Godmorgon!

Mamma har tagit ledigt åt mig idag så jag kan ligga och vila och ta igen mig. Har inte haft någon feber idag men känner mig fortfarande dålig. Det värsta är att jag missade provet i samhällsen idag.. Så nu måste jag boka tid till det efter lovet någongång. Men, det är inget att göra något åt!

Har varit ut med Denzel en liten promenad. Det är så synd om honom nu för jag orkar inte röra på mig nå länge så han blir ju också lidande då jag är sjuk. Gick bara en liten promenad runt gamla stan och kyrkan. Men, han är så lugn och snäll. Kommer och tittar till mig ibland. Min vackra Denzel ♥


Från utställningen i Lördags.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!