Mumma.

Nu är vi mätta och belåtna hela bunten (jag, Rikard och Denzel) Har precis satt mig i soffan för att vila en stund. Fick även ett sms från Schenker att H&M paketet har kommit. Så, på måndag blir det att hämta ut det då jag är tillbaks i Piteå.

Ska vara ledig hela måndagen och fara till Luleå med mammsen för att kolla på nya glasögon och få en synundersökning. Är då på tiden, ser sämre nu känns det som. + att Denzel tuggat sönder mina andra.. Suck. Dolce & Gabbana håller inte ens för lite hundtugg.. Nä, skämt å sido men. Dags för ett par nya. Skulle egentligen behöva två par. Ett i bilen och ett inne. Så att jag alltid har tillgång till dem. Inte för att jag måste ha glasögon då jag kör men kan ju vara bra att ha.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!