Ringsekreterar plugg...

Hur mycket jag än vill komma undan det så måste det göras. Vill så gärna bli ringsekreterare så det är bara att hålla igång. Tänk vad skönt att kunna jobba någon helg med det man gillar plus att få lite extra pengar i fickan. Det är ju inte alls så dåligt! Nä, jag har suttit bänkad framför skrivbordet de senaste timmarna nu och jobbat mig igenom hälften av alla instuderingsfrågor. Way to go! Bara hälften kvar nu...

Har dessutom hunnit med en prommis men mamma och Emil nere i Vidsel. SKönt väder ute. Snöar mindre och det är varmt. Dessutom ingen blåst. Tack och lov för det! Höll ju på att blåsa bort igår!

Har ju som glömt bort allt pluggande. Vi har ju haft det väldigt lungnt i skolan nu så har inte behövt. Men det kommer ska jag lova. Nu har jag det här provet på tisdag, sedan pluggar jag ju inför körkortet. Sedan kommer Bilologi breddning, Ekologi samt de praktiska momenten i instruktörutbildningen. Senare i vår så har vi nationella i svenska och engelska också.. Så passar på av att njuta av pluggfria kvällar då ringsekreterarprovet är klart. För snart blir det ingen ro.


Ha det bra, nu måste jag få i mig nå käk och sedan fortsätta pluggandet.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!