Vad helgen går fort.

Redan slut på lördagen.

I morgon är det söndag och än en gång dags för mig och Denzel att åka till Piteå för en vecka med skola, yrkesmässa och inskrivning på körskolan. Ja, det blir ju en vecka då man inte behöver oroa sig för att inte ha något att göra! Plus det så måste Denzel badas. blir bara oftare och oftare nu.

På Tisdag börjar jag inte förens 12 och då ska jag vara i stan på Nolia hallen för en Yrkesmässa. Sedan ska jag på inskrivning på Piteås trafikskola kring 16.00 tiden och efter det gå på stan och kolla efter ett internet.

Sedan har jag inga planer för något. Förhoppningsvis hämta ut paketet från H&M.

Sov nu så gott, skriver mer i morgon!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!