Wow, tillgång till internet!

Hej på er!

Sitter i datasalen på skolan och har svenska men då jag är så duktig och har gjort klart allt som ska lämnas in så har jag lite tid över och kan blogga! Vet inte vad som hänt. Förut har jag inte känt något behov av att göra det men nu känns det supertråkigt att inte kunna blogga. Nåväl, nu är jag här!

Har haft idrott idag och lärt oss självförsvar. Vi hade en lektion i det förra året i ettan också men detta var som en repetition för att förbättra och finslipa allt. Både mot kniv och stryptag. Känns ju lustigt att kvinnor måste lära sig självförsvar idagens 2000-tal.. Borde vara tryggt att gå ut och gå utan att behöva ha en tanke i bakhuvudet som säger. "kolla bak ofta, var inte ensam då du går, var inte ute i mörkret..." Ni fattar. Usch!



I tisdags var vi ju på Nolia hallen och gick runt på en yrkesmässa. Där det var många företag och högskolor som tipsade och gav information om skolorna/yrkena. Adam Tensta var även där och föreläste om hur han har nått sitt mål som artist och hur vägen dit var. Allt börjar med en dröm. Var faktiskt intressant men var så mycket folk så man trängdes bara. Jag och Frida bestämde oss sedan för att gå på stan där jag hittade en kavaj på H&M för 75 kr!! Rea som tusan. Fanns bara en kvar och i strl 36 så jag var supernöjd med det kapet. Ni ska få bild på den senare i helgen! Var superfin och passar både till vardags och finare event.

Ska kika på Arbetsförmedlingen nu. Måste skaffa mig ett extrajobb. CV:et är klart och ska bara skicka in det. Hoppas på det bästa, håll tummarna för mig nu! :)


Ha det bra!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!