1 Januari 2012


Hej på er!

Var gårdagen bra?

Jag och Rikard har precis kommit hem till Vidsel och efter en dusch har jag nu lagt mig i soffan under en filt och bara tar det lungt.
Gårdagen var super! Vi var hos Mats och Marianne där även Kai och Anki och deras dotter Nina. Kvällen var rätt lugn och väldigt skön. Tog ut Denzel då vi gick ut för att se fyrverkerierna och han var inte alls rädd. Svansen upp och nyfikenheten på topp. Han ville bara gå närmre! Blev glatt överaskad av det. :) Så skönt med en hund som inte är rädd för sådant.

Senare efter det så gick jag och Rikard ut på krogen och kikade hur det var där ett tag. Var väldigt bra stämning och mycket ungt folk. var roligt! Vi var dock inte kvar länge då vi kom dit 01.30 och det stängde 02.00 så. Blev bara en snabbis. Men det var roligt. Sedan gick vi tillbaks till Mats och Marianne och åt lite gott innan vi gick och lade oss.


Idag vaknade vi vid 12.00 och tog bara på oss ytterkläderna och tog Denzel på en lång prommis. Släppte honom längs stranden så att han fick kuta lite. Han tyckte det var superkul. Sedan fortsatte vi runt hela bostadsområdet på klubben och sedan tillbaks. Så det blev en bra runda för honom! :)

Sedan åt vi lite köttsoppa och låg i soffan ett tag. Rikard hann även basta ett tag. Sedan packade vi och drog oss hemåt. :)


Har varit en kanonhelg med spa, god mat och dryck, festligheter m.m! KANON! :)



Ha det bra!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!