6 Januari 2012.

Om fyra månader sitter jag förhoppningsvis med ett körkort i handen! Kom bara och tänka på det nu då jag och Rikard satt och pratade.

Blev och blir inte någon skidåkning idag. Det har snöat så himla mycket så att det inte finns något spår kvar. Det snöar dock fortfarande och jag har skottat av gården som snabbast. Måste ju vara rent och fint då man far. :)

Vi far från Vidsel vid fyra tiden så vi lär vara i Skellefteå vid sex tiden. Sedan är bordet bokat klockan åtta. Tror jag tar med mig alla grejjer och gör mig i ordning på hotell rummet.

Nåväl. Nu ska jag packa ihop lite saker som Denzel ska ha med sig under sin vistelse hos mamma idag och i morgon. Så snäll hon är som ställde upp och kunde vara hundvakt. TACK MAMMSEN!


Rikard och jag. Snart 2 år tillsammans ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!