Drar till Piteå..

God morgon! KLockan är 04.48 och Rikard är tbungen att fara ut på snöröjning i Piteå. SÅ, jag följer med för att kunna ta mig på praktiken i morgon.. Inte alls kul att vakna den här tiden och sedan sitta i min lägenhet och ruttna.. Aja, har ju tv:n som sällskap och ett nyinskaffat trimbord till Denzel. Så, det finns att göra. Han kanske får sig ett bad idag!

Helgen har varit super! Och gårdagens middag var svår att byta ut mot något annat. Så, gott med grillat.

Till veckan och veckan därpå är jag ju ute på praktik. Har fått plats hos Malin och Carina Nordsten Kennel Madness som har en massa Pudlar i alla storlekar och sedan även tre Afghaner. Kommer vara där och lära mig mer om uppfördning, trimning och skötsel för kennel verksamhet. Blir roligt. Sedan så kommer jag kanske tillbaks hit på fredag och stannar över helgen. Eller, Lördag är det ju utstälning och jag lovar att ta massor med bilder! :) Sedan laddar jag om för ännu en veckas praktik! :)


Nåja, kortfattat om det. Nu ska jag packa det sista sedan far vi.. Gääääsp!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!