Hemma i Vidsel!

God morgon på er!

Nu har vi kommit hem till Vidsel. Vaknade 07.30 i morse och tog sedan mina saker och gick mot bussen, Var i Älvsbyn 09.15 då Rikard kom och hämtade mig på busstationen. Sedan var jag så himla hungrig så jag gick på shell och tog mig en hotdog meny. Oj vad den satt bra! Var riktigt god.

Nu har jag satt på en tvätt med kläderna jag ska ha på mig i morgon för utställningen. Hoppas det går fort att torka! Resten av dagen består utav att trimma och bada Denzel. kommer bli en lång dag men han ska vara skinande ren och lysa från sin allra bästa sida i morgon! Så blir att kämpa på idag. :) Nu ska jag i alla fall sitta och njuta av en lungn stund innan jag drar igång med Denzel! Skönt.


Ha det bra så skriver jag sen! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!