I morgon smäller det!

I morgon blir det att vakna tidigt och inte snooza och ligga kvar i sängen. Nej, nej. För i morgon ska jag ut och åka skidor! Hämtade mina gamla trotjänare hos mamma idag och åkte en sväng och sedan hem till Vidsel. Såå himla roligt att vara tillbaks på ett par skidor! Pjäxorna passade superbra också. Så, nu blir det att börja knata sig fram i spåren igen! Det ni. Ska även försöka få med mig Rikard ut på lite skidäventyr. Så himla mysigt att ta med sig en ryggsäck med lite kaffe och nå gott till, en macka och sätta sig ner en stund och sedan fortsätta knata.

Var egentligen inte detta kag ville komma fram till.
Vill säga att I morgon smäller det!

Då far jag, Rikard, Marie, Adam, Krille, Vegard och Erica till Skellefteå för att avnjuta en gudomlig 7 rätters middag på bryggargatan hos Sara och Jon-Oskar. Sedan efter en helkväll hos dem så har vi hotellrum på stadshotellet! Kommer bli så bra. Detta gör vi för att fira Rikard som fyllde år nu den 4 januari.

Så nu vet ni! Kommer inte kunna uppdatera något förens lördagkväll. Och har då förhoppningsvis med mig lite bilder att dela med mig av! :)




Sov så gott och dröm fina drömmar! Kram/ Emelie



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!