Morsning korsning!

Sitter och gäspar och gäspar.. Hade ställt klockan på åtta bara fär att börja ställa om min dygnsrytm inför skolan nästa vecka. Men det var SÅÅÅ skönt att bara få ligga kvar under det varma täcket så jag tänkte. "jag blundar bara en stund till, jag ska INTE somna men bara blunda en stund.....ZzZzZzZz" KLockan 10.20 vaknade jag ingen. Även då lika trött. Aja, jag tog mig ju upp nu i alla fall. Men dygnsrytmen.. The same.

Har släååt ut Denzel med overallen på baksidan med ett ben så att han får vara ute en stund. Själv har jag äit frukost och som vanligt hunnit kollat facebook. Tror faktiskt jag ska testa mig att vara utan facebook en vecka och se hur jag klarar det. Det har blivit mer som ett beroende att det första jag gör då jag vaknar är att snabbt gå in på fejjan och kolla. Även det sista jag gör på kvällarna. Men, från och med söndag den 8 så ksa jag inte kolla på facebook något fram till den 15. Nu är det klar. Har ju väldigt svårt för att tro att jag håller mig men. Jag ska stå i!

Nåväl. Idag så blir det jobb nere på lagret med krille. Får se hur länge det blir men troligtvis till 17.00 och sedan får vi se. Alltid skönt att kunna tjäna en extraslant i bland.

Skulle ju skriva ett CV i veckan men då jag började med det. Hur sjutton ska det se ut? Visst har vi skrivit sådant i skolan men alltså. Då man väl sitter där framför datorn och knapprar så blir man osäker. Vad ska man få med i ett Cv?
Ska fortsätta kämpa och se vad det blir i slutänden.


Ha det bra!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!