Ränt på byn.

Hej på er!
Och oj vad många ni var idag trots att jag inte uppdaterat något från i morse!

Nu är jag hemma och har druckit ett glas vatten.
For somsagt till Älvsbyn med Marie idag och fick håret fixat och även lite kläder inköpta.

Klippte av ca 15 centimeter (om inte mer) och klippte upp lite samt gjorde luggen mycket kortare. Var på tal om en raklugg men tordes inte riktigt. Skulle säkert blivit superbra det med. Nåja, håret ser då mycket ljusare ut då vi fick bort längderna och jag är supernöjd! Så himla skönt med kortare hår.

Medans Marie färgade håret så gick jag till MIM Boutique. Testade jeans i över en timme men tyckte inte att några satt riktigt bra. Har så svårt att hitta jeans då jag har så korta ben men ändå med former. Så, antingen sitter det konstigt eller så är de på tok för långa och bra i midja osv. Nåja, håller mig vell till leggigs. Är ju så snyggt med jeans- Är ute efter ett par svarta, höga jeans med kanske någon dragkedja eller så. Ska ta mig in till stan ( piteå ) till veckan och kolla på Gina eller Cubus. Cubus har alltid mycket jeans och säkert bra erbjudanden nu vid mellandagsrean. :)

Hittade hur som helst ett par leggings, en blus och en klänning. Fanns mycket mer snyggt men var tvungen hejda mig!



Efter att Marie var klar gick vi in på MIM tillsammans och även hon hittade kläde. För hennes del blev det två pat jeans och en superfin klänning. :)

Då vi handlat klart var vi så hungriga så vi tog och delade på en pizza på OKEY. Gott med lite mat i magen. Hade inte ätit något förens det. Men, nu är jag mätt!




ser ojämnt ut men det är det inte!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!