Sista ledigveckan.

Hej på er!

Nu har jag just gjort mat och ätit. Hunnit plocka undan lite också.

Nu är jag inne på sista ledig veckan och det känns faktiskt inte alls bra. Har inte hunnit få någon praktik plats heller och har nog inte ekonomin att ta mig till Halmstad efter allt. Och, jag antar att alla platser här i norrbotten är upptagna som verkar lite intressanta.
Ska höra med skolan vilket stöd man får och resersättning m.m. kanske kan ta mig.

På Onsdag fyller ju Rikard år så hoppas han kan vara hemma och inte behöva snöröja hela dagen. Sedan blir det bryggargatan i Skellefteå på fredag med en massa folk och på lördag ev. fira Fanny som också fyller år på onsdag. Så, förutom detta ska jag försöka hinna jobba, skriva CV och kika efter ett trimbord. Sedan är det skola till veckan och då börjar mina individuella val.

Så här ser mitt schema ut nästa vecka:





Man ser superdåligt men alla ljusbruna, bruna och den gröna är invalen. :) kommer bli kul men mer läxor och prov!


Nåja, nu ska jag rasta lillen innan sängen.


Ha det bra!" :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!