Vidsel!

Är en liten, liten by utanför Älvsbyn vid naturreservatet och Storforsen. Även om det är litet och få invånare så trivs jag ändå bra här. Det är skönt att få komma hem hit med Rikard och bara njuta. Det är lungt och stilla men är även enkelt att få till en roligt fest. Jag antar att jag är en liten skogsmänniska inombords. Jag trivs superbra i Piteå men är ändå så skönt att få komma hem hit till den by man är uppväxt i. :) Lugnet finner man här.

Nåja, har haft aningen bloggtorka i veckan. har inte skrivit något men har däremot varit på facebook. som jag INTE skulle! haha, nåja. Facebook beroende jodå! :)




Några stilla bilder från vårt badställe i storforsen från i sommar, :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!