Aj,aj

Hellow!
 
Har jobbat idag. Klippt gräset på firman och aj, aj vad mina händer värker. Har svettats och puttat den tunga handgräsklipparen fram och tillbaks i evigheter kändes det som. Detta resulterade i blåsor fulla händerna då jag smart som jag är inte tänkte på att man kanske ska använda handskar.. Dessutom så kom Marie ner då jag klippt länge och säger att jag ska hålla in de två spakarna........! Sja, om jag säger såhär. Efter de förbaskade handtagen var nertryckta så gick det som en dans på rosor. Gaah! Varför är det blont hår som växer ut? Om jag inte var blond kanske det skulle gå bättre för mig. Eller?
hehe, nä. Skämt o sido. Men, nu är händerna omplostrade och fina. :)
Ska iväg på middag hos Marie om Rikard blir klar i gymmet någongång.
 
ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!