Godmorgon

Är allderles slut efter helgens händelser. Man kan ju tro att jag börjar bli gammal som inte pallar med trycket. Har varit skönt i alla fall att få sova ut och vaknade inte förens strax bakom 8 nu i morse. Ska fixa nå mat åt mig och Denzel och sedan kommer Leena och Jonny. Ska visa dem storforsen idag. Vädret ser hyffsat lovande ut än så länge så med lite tur håller det i sig.
 
Gårdagens vinst gick till Dante (vänster) som placerade sig bhkl4 och BIS 1! Denzel å andra sidan fick ju certifikatkvalitet så jag är ändå nöjd. :) Här posar dom ikapp med mig och Jonny.
 
Ha det bra idag så ska jag skriva mer då jag är hemma igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!