Helgen

Hej gott folk!
 
Tänkte att jag skulle skriva lite om helgen som var.
 
Har varit helt underbart och det bästa är en reunion med mina tjejer som jag umgåtts med hela mitt liv. Sedan barnsben. Kom ifrån varandra då jag träffade Rikard och som många vet så kan det fort bli så. Man lägger mycket tid på kärleken och det nya spännande :att flytta ihop med någon. Detta tog min tid och jag lämnade dem åt sidan. Men nu äntligen har vi fått tillbaks kontakten och jag känner mig lyckligare än någonsin. Vänskapen är det viktigaste man har. Vill inte förlora det igen.
 
Fredagen bestod av jobb på förmiddagen sedan en lång skön ridtur med Johanna i Muskus.
 
Johanna och "Daisy"
jag red barbacka på "Toddan" som inte hade så brottom idag.
Hade satt ett grimskaft runt halsen på henne ifall att hon skulle få för sig att dra iväg. Enkelt att hålla i sig i det då.
 
 
Efter det så skyndade jag hem, duschade och böt om till lite finare kläder för att sedan åka till älvsbyn för att fira patrik på 30 års dagen. Kom hem vid 03.00 och hoppade i säng omedelbart.
 
Klockan ringde 08.00 på lördag morgon och jag steg upp, packade och åt lite frukost innan Johanna kom och plockade upp mig för en färd mot Piteå. Vi for i princip direkt in till stan och åt en supergod Suchi till lunch. Sedan anslöt sig även therese och Erik en snabbis. Efter en god lunch så gick jag och johanna vidare på stan och kikade på kläder. Hittade ett par öronhängen. Orangea fjädrar. Har som en thing för fjädrar. Tycker man kan ha det till nästan allt, hittade även en kjol, strumpor och trosor. Alltid "bra att ha saker"
 
Sedan for vi hem till lägenheten för att fixa oss innan vi drog på förfest i stan hos Alexandra, Sanna och malin. Superkul förfest. Det var höjdpunkten på hela dan. Har inte haft så roligt på jättelänge. Vid 21 - 21.30 började vi pallra oss mot området (PDOL) Och det tog inte länge innan vi var på plats i öltältet "Kittelfjäll". har sökt varje dag sedan lördags på mingelbilder därifrån för att se om man kom med. Men, har inte lagts upp några ännu.
Natten blev lång och for inte från Stan förens vid 04.00 på morgonen. :O haha. men kul hade vi. Dessutom var det här Johannas sista helg i Sverige. Imorgon åker hon till London. Snyft.. Så det blev en "All in" i lördags.
 
På söndagen väckte Rikard mig med ett telefonsamtal vid 11.00 tiden. Steg upp. Städade lite och gick sedan och lade mig igen. Sedan kom Johanna hem (Sov hos sanna) så vi drog ut och åt på ängeln med Alexandra. Var riktigt trevligt. Skrattade som en geud. Med många ideér och planer bestämnde vi oss för att dra in på området igen. Dock var det som förväntat TOMT . Alla låg väll hemma och var bakis antar jag. Så vi käkade varsin munk och körde sedan de radiostyrda bilarna. haha, var ju en succe. Skrattade så jag grät då också. Var bara vi tre mot varandra.
 
Då parkeringstiden i stan gått ut skyndade vi oss tillbaka till bilen och for sedan hem till Alexandra för att hämta lite grejjer innan vi for hemmåt mot vidsel. Kom hit vid 19.00 tiden på kvällen. japp så var det med det, har tyvärr inga bilder men kanske kan luska fram några om någon har. Får se.
 
ha det bra! KRAM!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!