Juli, juli, juli

Godmorgon!
 
Vet inte varför jag vaknade så tidigt idag. Klockan 07.00? Nog för att jag somnade vid 21-22.00 tiden igår. Men är ganska drygt att vakna tidigt då man inte har något att göra. Skulle vela vara frisk så att jag kunde få börja springa igen. Suck. Har haft denna förkylning i snart fyra veckor. På lördag. Borde nog fara in så att jag kan få utskrivet penecilin. Men, är så svårt att ta sig då jag inte har körkortet.. Får se om jag kanske kan fixa det i morgon. Ska till Älvsbyn då satt borde kanske hinna upp till vc för ett besök. Är nämligen "knalledan" där. Har aldrig vart på den förut men ska tydligen finnas en massa erbjudanden och affärerna ställer ut lite saker längs storgatan. Hoppas på fint väder för då är det ju mysigt att strosa omkring. Ska kolla på ett par nya skor. Behövs verkligen kan jag säga. :) Funderar även på om min svarta lurviga fyrbetna sak ska få följa med och gå. Han gillar ju folk och händelser så han följer nog mer än gärna med. Men vi får vell se hur vädret blir.
 
igår jobbade jag bara en timma innan jag for till mamma för att njuta av det underbara vädret och äta middag. Vi var ute och knogade på mest med allt och inget, Var bara skönt att få ta det lungnt och ha sällskap. Dessutom har mammsen semester nu så man kan gå dit i princip hela tiden. haha, stackarn. Får dras med mig jämt. :)
 
Bilden tog jag uppe hos mamma sist jag var där. En liten blomma som var max 10 centimeter hög, MAX, kanske var 6-7 men mitt ögonmått är inte det bästa. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!