Tiden går allderles för fort.

Hej, hej!
 
Har just pysslat ihop en "sparapengar" burk. Hittade en gammal glasburk med lock. Tog sedan papper och penna och skrev "-Emelie's spar pengar". Tejpade sedan fast texten på glasburken med tjock genomskinlig tejp. Sedan klippte jag ut en pappersbotten till burken och lade in den. Woila! Klart. Eller jag satte dit alla mina lösa pengar också. Sedan var det klart!
 



Har haft lite bloggtorka på sistone men jag tror det beror på allt detta regn.. Alltså, egentligen borde jag ju vara övervattnad nu och blogga som tusan. Men jag tror jag vissnat litegrann. Drunknat. För jag har inte gjort mycket alls. Plus att jag är super väderpåverkad och det suger. Har nog inte varit med om en sådan här regnig sommar någonsin. Suck. Där får sparburken en plats i bilden också. Kanske försöker spara ihop till en utlandsresa..:) Ska på loppis och sälja grejjer också så att den kan få påfyllning.
 
Egentligen ville jag skriva om tiden. Men kom av mig lite. Så i alla fall - till inläggets huvudämne. TID.
Jag satt och tänkte på då jag och Rikard träffades. Det var i slutet av 9:an. Jag gick skola här i Vidsel då. och Simba fanns fortfarande hos mig. Nu börjar jag sista året på Grans Naturbruksskola och om 9 månader tar jag studenten. Dessutom bor Denzel med oss. Jag och Rikard är inne på vårt 3:e år tillsammans och livet leker. Det enda som fattas nu är ett extrajobb under studie tiden. Sedan är allt super. Kan inte förstå vars tiden tar vägen. Vipps säger det bara så är man här 3 år senare. Och om 3 år från nu hoppas jag på ett hus i Piteå och ett bra jobb..
Nu började jag dessutom tänka på min tattuering "-Lev livet levande" För det måste man verkligen om man ska hinna leva. Suck. Har så mycket tankar och frågor om dittan och dattan. Hursomhelst. Tiden går allderles för fort enligt mitt smak och tycke. Det var det jag ville komma fram till genom en liten redovisning. haha.
 
Nä, nu ska jag göra lunch.
 
 
2010-Början på Grans. Början på mig och Rikard.
2010
2011-Kämpade på i skolan. Köpte Denzel.
2011
2012-Börjar få tillbaks min naturliga hårfärg- Sista året i skolan. Utställningar och tävlingar för fullt med denzel.
 
(Ingrid Moholm, kennel New Fashion har fotat bilderna därav hennes namn på dem.)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!