Vilken helg

Börjar denna dagen utvilad och fräsch. Har sovit i 14 timmar.. :O Helt sjukt. Nåja, har varit ute i solen och vandrat runt och bara myst på en lång bit och nu är vi åter i lägenheten och har ätit "frukost".
 
Helgen har varit superbra. Bortsett från alla oplaceringar i utställningsringen har jag haft det super. Leena och jonny som kom hit med Dante var absolut det bästa. Så kul att få tråffas och umgås. Storforsen dagen igår var helt fantastisk. Riktigt sommarväder och fina kort. Dock har inte jag fotat några bra.. Men leena och jonny har! Jag tog mest kort på Dante då vi satt uppe i kaffetugan och åt. :)
 
Lägger ut bilderna då jag är i Vidsel igen. Har så dålig uppkopplning här.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!