Vilken kväll!

Godmorgon.
 
Sitter som en zombie i soffan och surplar i mig en stor kaffekopp i hopp om att bli piggare. Nattens sena ankomst (03.00) och en väckarklocka som visar 08.00 är ingen hit om jag säger så. Kom säkert inte isäng förens 03.30 - 04.00.
 
Vi var bjudna på 30 års fest hos Patrik och oj så roligt det var! Vilken bra kväll. Jag vill ge en eloge till honom och Elina för de roliga tävlingarna de anordnat under kvällen. SUPER! Och så klart så vann ju mitt lag. överlägset! moahaha.. Ännu ett plus var den goda maten. Också klockren! Ja, det finns inga nackdelar med gårdagen. Allt var bra. Eftersom jag inte drack heller så är jag inte bakis idag och jag känner mig ready freddy att inta bag in boxen och färdas mot Piteå för PDOL!
 
Vi far vid 10.00 tiden idag (jag och Johanna) Sedan ska vi mysa på i stan och kolla på de olika stånden. Hmm. säger man verkligen så? haha. Alltså de små försäljningstälten med massa olika billiga saker...:)
Nåväl. Kommer väll gå runt under dagen och senare åka till lägenheten min för att fixa oss i ordning för utgång. Inte dåligt.
 
Hoppas ni får en bra dag/kväll ! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!