Börjar känna stres.

Ringer runt som en geud för att hitta boede i gällivare men alla vandrarhem och campingar är naturligtvis fullbokade och jag känner mig väldigt otajmad. Ska höra med lite bekanta nu om det finns möjlighet att kunna övernatta hos någon av dem. Jase. Det är inte lätt alla gånger med detta hundliv och färdas hit och dit. Det är ju superkul då alla avgifter inom allt är betalda och bokade rum eller stugor fixade. Men inte då det inte fungerar som man vill.. Nåja. Verkar inte vara min dag idag. Först uppäten av mygg och sedan pinkade denzel ner hela sig själv för att han inte var uppsnoddad (mitt fel) så nu blir det att kasta han i badet och sedan får man inget boende någonstans. Pust. Nu ska jag dricka kaffe. Skriver mer sen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!