Dagen före midsommardagen

Hej på er!

Vaknade vid åttatiden idag. Superskönt och har fått ut mycket av att vakna så tidigt. Eller, för mig är det tidigt men inte för stackare som måste börja 7 på morgonen och därmed kliva upp minst en timme innan jobb. Har inte jobbat idag..Skulle det egentligen men gick ut på en promenad med Denzel i morse upp till mamma och blev naturligtvis kvar där hela dagen. Vi hade så trevligt så kände då klockan var vid 13-14.00 att jag nog är ledig idag.

Har varit ute med mamma i trädgården och busat med Emil. Haft helkroppsbehandling av Zorro som måste vara fin i morgon inför midsommar. Kardat, borstat och klippt klor. Känner mig inte speciellt sugen på att kasta in Denzel i badet. Badade honom för tre dagar sedan men kan inte vänta längre. Nästan så att han skulle behöva ett bad varannan dag nu.. Pust. Men innerst inne tycker jag ju om att hålla på med pälsen. Men har som inte tid idag. Ska fortsätta städningen och tvätten. Även hinna packa så vi åker till Klubben (Havsbadet) i morgon förmiddag. Men, så är det. Får vara uppe tills jag är klar.. :)








Lite bilder från dagen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!