Gårdagen.

Gårdagen var riktigt skön. Vaknade sent (som vanligt), gick en promenad med mammsen och hundarna och sedan for jag och Johanna till hästarna och red. Supermysigt. Vi red in till muskus och vadade i vattnet med hästarna efter stranden. Fint väder och varmt. NICE! :)

Senare då vi kom hem satte vi oss hos mamma och drack lite vin och surrade om allt och inget under blå himmel. Blev sedan bjudna på grillat med familjen och jordgubbar med grädde till efterrätt. Helt OK enligt mig. Sedan blev man lite tidtagare till Emil och hans kompisar som hade springartävling runt hus och liknande. :)

Klockan tickade sent så jag tog Denzel och gick hemmåt där jag och Rikard såg på fotbollen. Sög däremot att vi förlorade. Men var inställd på det. Aja, nu ska jag se till så att vi får nå kol till grillen så att den kan tändas sen.

Ha en bra dag alla!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!