God morning sunshines.

Typiskt mig att vakna klockan 07.00. Hoppa i duschen, föna håret, slita på sig kläder och rasta hunden och sedan komma på att man har sovmorgon till 10.25 ......KUL!
Kan inte somna om nu och är supertrött sedan jag kom hit 00.00 inatt och somnade kanske en timme efter det. Har knappt sovit något.



Idag ska jag in till stan för att gå på trafikskolan och göra manövertestet. Nervös! Ska typ köra en bana med slalom och backning på 42 sekunder. Hoppas det går bra. Jag är ju en tjurskallig sak så bestämmer jag mig för att klara det så gör jag oftast det. :)


Helgen har varit så otroligt skön och lungn. Har bara legat i soffan och mått. Varit upp till mammsen lite och chillat. Anmält Denzel till en massa utställningar och blivit mycket fattigare. Kan inte förstå hur dyrt det är att visa sin hund. Normalpriset för en anmälningsavgift ligger på 300 kronor! Usch. Men, det är mitt intresse och jag tycker verkligen det är superkul. Det skulle vara dyrare om jag fortsatt med ridningen så i den aspekten är det ju bättre.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!