Helgen.

Godmorgon! Oj, klockan är snart fyra så säger väll goddag!

Igår var jag ner på Vidsels årliga torgdag och strosade omkring. Träffade min lillasyster Saga som kommit upp från dalarna. Var superkul att se henne, var nästan ett helt år sedan sist. Suddig bild men ville ha med henne. Tog föresten den här bilden i husbilen påväg hem med Denzel från Halmstad! :)

Sedan så gick jag hem och städade medans Rikard klippte gräsmattan. Teamwork. For vid fem tiden upp till mamma och pluggade körkortsteorin och testade fas C och bokade sista körlektionen..Börjar närma sig nu. Måste på allvar börja plugga nu varje dag.

Senare så kom jag hem och fixade mig innan jag, Rikard och Krille for till Arvidsträsk för att umgås med trevligt folk och lyssna på en superbra trubadur. Trevligt, trevligt.

Kom hem vid halv två men somnade inte förens efter tre någongång. Så därav den långa sovmorgonen. Vaknade för 1.5 timme sedan ungefär.

Ikväll blir det att fara till Piteå med Rikard. Denzel ska få vara med mammsen och Zorro uppe hos henne till i morgon. Ska nämligen ha körlektion och sedan ta bussen hem och Denzel är rädd för bussar, så får han slippa det så är det jätteskönt!

Nu ska jag fortsätta äta min "frukost". Ha det bra alla!


OBS! Vi är inte nakna. Haha, ser dock ut som det. Har min blommiga långklänning som jag köpte förra sommaren på Gina men syns inte för mitt hår. haha. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!