Helgens händelser

Har först och främsst varit skönt att Rikard vart hemma så man kunnat umgås lite. Han har ju jobbat så mycket hela veckan. Har knappt hunnit träffas innan man måste gå och lägga sig.
I fredags låg jag bara i soffan och knaprade panodil då jag trodde huvudet skulle explodera. Hade en sådan fruktansvärd huvudvärk. Kunde inte jobba heller vilket sög.
Igår badade jag Denzel och fönade honom. Sedan for vi mot Boden och Western farm. Firade johanna lite också. Var en riktigt bra kväll. :) Och idag vaknade båda kring 13.00 tiden så har blivit en cykeltur med plutten för att han ska få någon fysisk motion. Soffhäng har resten av dagen bestått av och ett besök på pizzerian. Nu sitter jag åter igen framför datorn och kikar runt. En lugn skön söndag med andra ord. :)
I morgon blir det jobb. Så det känns bra. Hoppas jag är frisk och kry bara. :)
Ha en bra kväll! Skriver mer i morgon.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!