Here we go again

Denzel är badad och fönad och det gick ovanligt fort idag. Skönt. Packade lite smått och gott igårkväll så att det står i ordning då Ingrid kommer. I morse gjorde jag även två sallads mackor att ta med mig. Man sitter ju mest och väntar på utställningar. Man är i ringen i 3 minuter och sedan är man som klar.Så det är gott att ha n¨got 'tbart med sig. MEN, det är roligt.
Ska laga lite tidig middag strax till mig och Rikard och sedan färdigställa resten av packandet. Stryka kavaj kjolen m.m.
 
Kommer inte kunna skriva förens i morgonkväll så hoppas ni står ut! ha det bra alla och håll tummarna för mig och Denzel i morgon!! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!