Home.

For till Piteå igårkväll och fick uppleva en olycka på vägen dit.
Just utanför Vidsel hade en bil kört av vägen - voltat. Ut kröp två unga personer, tack och lov oskadda. Jag ringde 112 och tillkallade brandbil och ambulans då bilen rykte och tickade.  Dock ingen större brandrisk. De två drabbade var endast chockade. Bara lite skrapsår på händerna. Vi stannade kvar på platsen. (jag och Rikard) tills att brandmännen kom. Sedan skötte dem de drabbade. Efter att fått se detta så tänker man ännu en gång på att bälte räddar liv. Dessa personer hade EXTREMT tur att bara komma undan med lite skrapsår ..!!!

Så, tänk på det ni med. Använd bälte!









Körlektionen idag gick bra. Är dock grymt less på att jag inte kommer kunna ta körkortet i sommar.... De är uppbokade tills slutet av Augusti. LESS !! Ska ringa till Anki i Älvsbyn i morgon och höra om jag kan köra upp och skriva provet där. Vill ha det..

Nåja, nu är jag hemma och ska kasta Denzel i duschen.

Ha en bra kväll alla!!













Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!