Inte dåligt!

Ja, som ni ser så är designen ny! Kan ni inte se den nya designen eller om det ser konstigt ut så vänligen ladda om sidan. Det kan ta ett tag innan den börjar synas.

Well, nöjd är jag i alla fall. :)

Har jobbat idag och har såda träningsvärk redan. Började med att bära pelletspåsar på 16 kg fram och tillbak och upp och ned. Pust. Efter det burit en massa pant burkar fram och tillbaks och hit och dit. Sist men inte minst även trimmat gräsmattan nere på firman en hel dag. (känndes det som) Fick köra 3-4 gånger innan det var något somnär kort. Har dessutom hela baksidan kvar.
Då jag kom hem och skulle lyfta ur diskmaskinen och sätta glasen i skåpet så tappade jag ett för att jag var så slut i armarna. Gick dock inte sönder men ändå. Haha, inte OK.. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!