RALLYRUT

Har precis kommit hem och vart ut med plutten ett tag i det hemska regnet. Var ju somsagt på trafikskolan och gjorde manövertestet idag. Klarade det och skönt är då det!  Det var som att köra rally. Pirrade i magen och gick ruskigt fort! Elin visade först hur hon gjorde och sedan parkerade hon framför startstrecket igen och hoppade ur bilen. happ, då var det min tur. jag gasade iväg och var helt nervös i farten. Men var å andra sidan riktigt rolligt. Klarade tiden och fick 37/40 sekunder. Puh. For sedan vidare och körde lite landsvägar----> Imorgon är der halkbanan. Kommer vara ute med en massa elever och hålla på i fem timmar.. Skönt då det är över. Ska bara fixa faserna och sedan boka proven. :)
Nu ska jag lägga mig och vila. Är sååå trött.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!