Snutteplutt-

Godmorgon alla!

Vaknade som de flesta dagar sent idag. Har varit ut med denzel och hunnit äta så ska strax iväg mot jobbet. Blir lite smågöra idag bara vilket känns ganska skönt.

Igår var jag med Johanna till Muskus och red. Var en liten catch up måste jag säga. Var länge sedan jag var med henne och länge sedan jag red. Men kul var det! Var lite western stuk i det hela och vi luffsade omkring på vägar, genom diken ut mot skogen och i vatten. Var jättesnälla hästar och vi ska tillbaks i helgen då vi ska ha med lite fika och fara iväg en längre bit. Nice, Nice.

På kvällen for jag och Rikard upp till Frans och Lina för lite kaffe. Fick då träffa lilla Lisen. Deras underbart söta lilla bebis. Hon var så rolig och då Rikard pratade så stirrade hon ut honom och skrattade. :) Sockertopp! Så söt.


Lägger upp lite bilder från hästarna senare idag. Måste iväg nu.

Ha en bra dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!